برد شیرین در حضور خانواده ها


دیدار تیم‌های ایران و عراق در مرحله انتخابی جام جهانی 2019 بسکتبال از ساعت 18 دیروز در تالار بسکتبال آزادی آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان که قول جبران شکست بازی رفت و برتری پر امتیاز را داده بودند، به وعده خود عمل کردند.
به گزارش گروه ورزش «ایران»، در شبی که حضور بانوان در سالن آزادی بلامانع بود، خانواده‌ها و بانوان زیادی از دیدار تیم ملی بسکتبال ایران برابر عراق استقبال کردند و به سالن آزادی رفتند تا هنرنمایی بسکتبالیست‌ها را از نزدیک تماشا کنند.
در این بازی ملی‌پوشان کشورمان که با ترکیب مشایخی، جمشیدی، نیکخواه بهرامی، کاظمی و حدادی وارد میدان شدند، کوارتر اول را با بی دقتی در چند صحنه پشت سرگذاشتند و این عراق بود که برتر نشان داد و 22 بر 21 به پیروزی رسید. کوارتر دوم بازی به سود کشورمان دنبال شد. ملی‌پوشان پس از تسلط بر بازی اختلاف را زیاد کردند و 19 بر 13 به پیروزی رسیدند.


عراقی‌ها در کوارتر سوم  در دفاع و حمله اسیر قدرت ملی‌پوشان کشورمان شدند و توپ و میدان در اختیار شاگردان شاهین طبع بود و آنها موفق شدند 24 بر 10 پیروز شوند. در کوارتر چهارم هم بازی یک طرفه دنبال شد و با نتیجه 19 بر 8 به سود تیم ملی کشورمان به اتمام رسید. در نهایت نتیجه 83 بر 53 به سود ایران روی اسکوربورد ثبت شد.
در این دیدار، صمد نیکخواه بهرامی با 16 امتیاز و 4 ریباند و 7 پاس گل، مؤثرترین بازیکن زمین بود. حامد حدادی هم 15 امتیاز، 9 ریباند و 2 پاس گل برای ایران به دست آورد. تیم ایران با این نتیجه با 3 پیروزی، یک شکست و 7 امتیاز در جایگاه نخست جدول گروه D قرار گرفت.